søndag 18. desember 2011

Skissedilla # 141

Ukens skissedilla har jeg laget nå i kveld....deilig å krype ned på hobbyrommet og kose seg litt i fred og ro...har hatt gjester siden torsdag vi ,så det har vært full fart,men nå har de dratt tilbake til sørlandet.Loen er fra julen i fjor ,vi var klare for å gå til bestemor og bestefar til middag julaften...har brukt bølgepapp med malig av gesso litt mist også ,ark som er klippet ut fra 3ndy og utklipp fra Papirdesign,ellers selvlaget juletre,div bånd,nå er jeg klar for håndballkamp..


3 kommentarer:

  1. Kjempefin LO du har laget. Det er så fint å få scrappet øyeblikkene. Du er så flink til å lage LO'er fra det som skjer. Ønsker deg og dine en god jul. Klem fra Hege

    SvarSlett
  2. Så flott juleLO! Herlige detaljer. Stilig rett og slett! God jul :-)

    Takk for bidraget til Skissedilla
    klem mi@

    SvarSlett
  3. Hei Eva! Så flott LO! Jeg har akkurat laget min første LO selv med et helt bølgepapp ark. Har ikke vært venner med bøgepappen før men den LOen var gøy å lage! LOen din er kjempe fin. Stilig oppsett og kult med 4 små bilder av familemedlemmene! :) Vimpel, sopp, og juletreet du har brukt på bølgepappen fikk meg til å kjenne følelsen på god gammel juledekorasjons pynt. Ingenting er vel koseligere enn det! :) Ønsker deg og dine en riktig god jul Eva! Klem

    SvarSlett