søndag 14. april 2013

Skissedilla # 205

Phuu...da har jeg vært på Grorudtreffet og har kost meg med skravling og litt produksjon ,det  gjør godt for kropp å sjel å være med på treff .Denne Lo er fra påsken da vi kjøret til Kristiansund ,hadde knall blå himmel som synes godt på det ene bildet ,her var vi på Varden som er det gamle vaktpost og utsiktsplass Her speider Magnus ut på øya Grip. Jeg  husker ikke hvor arkene mine kommer fra men jeg har stemplet, brukt  stencil  med  gesso,  bølgepapp, bokside, fly fra Prima,  kaffepinne, floss ,knapper  og blonde

3 kommentarer:

  1. Kul LO, Eva, og så morsom bruk av bilder. Det er en spennende LO å se på! Du er kjempeflink.

    SvarSlett
  2. En kjempefin LO med mange stilige detaljer!!
    Skal si himmelen var blå du:-)
    Første Skedsmotreff blir 1 juni kl12-22....plass til deg og Hilde:-)

    Ha en fin uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Lekere farger og detaljer.
    Morsome bilder.
    Takk for at du deltar!

    SvarSlett